середу, 26 червня 2013 р.

Бонбоньєрки з вишивкою ♥

   Бонбоньєрка - маленька солодка вдячність/подарунок/спогад гостям за  увагу та гарно проведений час - це якщо коротко. Ця традиція, прийшовши з Європи по-трохи міцно укорінюється на наших святкуваннях. Все частіше на весіллях замість коробочок з випічкою гостям презентують бонбоньєрки і мені дуже подобається така традиція. А чи варто говорити про їх форму, матеріали і дизайн? Це ж безмежне поле для фантазії :).
  Одного разу я отримала цікаве замовлення на виготовлення бонбоньєрок - невеличких  мішечків, обов'язково з вишитим елементом. Вони призначались для гостей, що святкували хрестини маленької дівчинки. Я з радістю і захопленням взялась за роботу :) - вишивка з буклету Maren Martinez Fruehlingsfarben,  відтінки ниток обирали разом із замовницею, щоб гармонійно виглядали з флористичним оформленням свята (на жаль фото у мене немає, але я впевнена, що було дуже гарно ;)). Мішечки пошиті з двонитки і дуже гарно тримають форму, всередині глазурований мигдаль і маленька записка, їх розмір 5см*11см, всього було 12 штук.
  Ну і звичайно, маленький подарунок від мене - свічка, декорована вишитим сердечком .
  Я страшенно люблю, коли святковий декор продумують до дрібниць, адже вони створюють неймовірний настрій і надовго залишають приємні спогади всім учасникам святкування.



  Це замовлення стало стало черговою сходинкою то того, чим я надумала займатись. Мова йде про святковий декор, оформлення весіль, хреснин, різних святкувань. Мене навіть трохи на флористику потягнуло, ось що того вийшло :). В букеті зібрано люпіни, бутони піонів та гілочки з цвітом бузини.




 Так, це перші кроки, але роблю їх я з великою пристрастю і насолодою. Попереду багато нового та цікавого, я вчусь і експериментую. І найголовніше - вже маю запрошення до співпраці , незабаром розповім ;).

74 коментарі:

  1. Наташ, начало впечатляющее! (хотя я бы не назвала это началом, ты давно шла к этому) Все очень гармонично и стильно смотрится! В едином стиле!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо, Оля! Да, ты права, я действительно давно двигаюсь в этом направлении, и сейчас просто все складывается для того, чтоб перейти на новый уровень :)

      Видалити
  2. Поздравляю с новой ступенькой в жизни!Всё просто очаровательно!Особенно понравился букет, такой нежный и воздушный)

    ВідповістиВидалити
  3. Наташ, потрясающе! Очень нравятся всякие такие штучки, приятно их получать на каких-то торжествах, особенно если это ручной работы!
    У тебя замечательные и очень стильные вещицы получаются!
    И здоров заниматься тем, что нравится! Вдохновения тебе!

    ВідповістиВидалити
  4. Наташа, красиво, стильно и гармонично!
    Искренне радуюсь новому в твоей жизни! :-)
    Желаю приятного творчества и радости от каждого подготовленного оформления!!!! :-)) У тебя прекрасное чувство вкуса и стиля, поэтому всё получается блестяще! :-)

    ВідповістиВидалити
  5. Бонбоньерки - красавицы! Милые приятные штучки))) Интересный дизайн, очень понравились французские узелки))) И букет потрясающий, столько в нем нежности))) Нравится)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Девочки, как же мне приятно читать ваши слова и ощущать вашу поддержку! Спасибо вам ОГРОМНОЕ!

      Видалити
  6. Наталочко, чудові маленькі витвори! Мені так подобається те, з яким натхненням ти робиш ці яскраві та ніжні краплинки, ща так розмальовують життя! Великих тобі успіхів, невичерпного натхнення! :)

    ВідповістиВидалити
  7. Очаровательные бомбоньерки. Удачи в начинаниях.

    ВідповістиВидалити
  8. Красиво, нежно, необычно. Восхищена!!!

    ВідповістиВидалити
  9. Відповіді
    1. Спасибо, девочки!!! Я очень рада, что вам нравится то что я делаю!

      Видалити
  10. Это просто круто!Нежно, изысканно, восхитительно! Скажите, а твердая основа бонбоньерок, куда миндаль насыпан,каким образом делается?
    Спасибо.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо за комплимменты! Основа - это дно мешочков (4см), там больше ничего нет, двунитка достаточно жесткая (если так можно сказать) и прекрасно держит форму.

      Видалити
  11. Сказочная красота! Как в волшебной сказки! Чудесный декор праздника! Так все нежно, легко и воздушно!

    ВідповістиВидалити
  12. Відповіді
    1. Спасибо, девочки! Так приятно знать, что вам нравиться :)

      Видалити
  13. Наташенька, очень рада за тебя - у тебя обязательно все получится! Желаю вдохновения, пусть работа приносит радость и удовлетворение:)
    Чудесные мешочки и сердечки, красивый букет - все очень изысканно и стильно!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо, Леночка и за комплименты и за веру в меня! Такие слова очень вдохновляют!

      Видалити
  14. Наталю!!!! Я за тебе дуже рада!!!!!! Навіть, просто щаслива!!!! В тебе все вийде, я знаю!!!!!!
    Мішечки, аж дух перехоплює, і мурашки від захоплення повзають!!!!!
    Букетик - витвір мистецтва!!!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Катя! Для мене дуже важлива твоя підтримка і такі позитивні настанови :) Я теж вірю в успіх!

      Видалити
  15. Відповіді
    1. Наташа, с новым начинанием тебя! Желаю много радости, как заказчикам, так и тебе!
      Получать удовольствие от работы и одновременно дарить людям праздник, это так здОрово! )))
      Бонбоньерки, сердечко и букетик прекрасны! Ты настоящая мастерица-искусница!
      А традиция с подарочками мне ооооочень по душе!

      Видалити
  16. Наташ, как всегда - эксклюзивно, элегантно и необычайно красиво! Очень рада, что твои начинания поддерживаются (я про сотрудничество, которое тебе предложили), мне кажется это именно то, что тебе нужно, потому что ты делаешь замечательные сердечные украшения для праздников! И составление букетов тебе тоже удаётся - очень милый вышел и нежный весенний букетик.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Таня, Наташа - спасибо вам огромное!!! Это настоящее удовольсствие читать такие приятные слова! Они меня очень подбадривают :)

      Как написала Таня "получать удовольствие от работы и одновременно дарить людям праздник" - это сейчас моя самая заветная мечта, и я уже на пути :)

      Видалити
  17. Наталю, неперевершено! стильно, як завжди! успіхів-успіхів-успіхів тобі!!!

    ВідповістиВидалити
  18. Наталю успіхів тобі, у тебе до того талант так це точно! дуже у тебе гармонійно виходить все, тож уперед і розкажи потім нам а)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Христя! Все розкажу і покажу, обов'язково ;)

      Видалити
  19. Наташенька, как всегда великолепно! Нежно, воздушно, изысканно!
    Удачи тебе в твоих начинаниях. С таким вкусом, чувством стиля и золотыми ручками у тебя обязательно все получится!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо, Аня! Мне очень приятно! Верю, что все получится, планов у меня оооочень много :)

      Видалити
  20. Наталя, мої гучні оплески - дужееее чудові роботи, я втрачаю дар мови, як ти все стильно твориш!!! Браво, Браво, Браво!
    Букет такий ніжний, і прохолодний, як весняний травень! Дуже приємна гама!
    Чекаю новин ;)

    ВідповістиВидалити
  21. Молодець, що рухаєшся до наміченої цілі- успіхів тобі!!! Все як завжди- надзвичайно гармонійне, стильне, вишукане і делікатне.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Юля, Оля - я вам дуже вдячна за підтримку і побажання! Ух, після таких слів в мене ростуть крила :)))

      Видалити
  22. Наталья, желаю успеха! Все очень нежно и гармонично! Здорово, когда оформление праздника продумано до мелочей!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо, Наташ! Вот и мне кажется, что эти самые мелочи и создают всю праздничную атмосферу :)

      Видалити
  23. Наталю, вітаю з новим етапом у твоїй творчості! Сама мрію про те, щоб улюблена справа була основною роботою, і роблю маленькі кроки до цього. Впевнена, що у тебе все вийде! Бонбоньєрки чарівні))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! Бажаю тобі успіху і досягнення поставлених цілей! Нехай наші мрії обов'язково здійсняться :)

      Видалити
  24. Так все красиво выглядит. Прямо как журнал по дизайну. Очень гармонично, сочетается шикарно.

    ВідповістиВидалити
  25. Наталочка, желаю тебе успеха и вдохновения в любимом деле! Пусть заказы не иссякают, а новые идеи толпятся вокруг тебя :) "Вишуканий" - вот подходящее украинское слово для всего, что выходит из твоих золотых ручек.

    ВідповістиВидалити
  26. какая красота и как все изящно и прелестно!

    ВідповістиВидалити
  27. Наташа, впечатляет все, и ты большая умничка, что у тебя есть желание развиваться и дарить людям красоту! :) Очень красиво, элегантно, нежно и стильно!

    ВідповістиВидалити
  28. Наташа, очень симпатичные и стильные мешочки! Милое дополнение - свечка с сердечком изящно дополняют декор!
    Ждем рассказа о новом твоем направлении в творчестве!

    ВідповістиВидалити
  29. Какие красивые фотографии, красивые мешочки, красивый букет и фонарик!!!!!! Все просто супер!!!!!! Очень недно, очаровательно, романтично и прекрасно!!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Девочки, благодарю вас за такие приятные отзывы и пожелания! Ваша поддержка - мощный фундамент для моих новых начинаний! Спасибо вам !!!

      Видалити
  30. Наталка, то було вже давно видно, що ти впевненими кроками йдеш до свого справжнього шляху! Твої роботи завжди такі надихаючі та захоплюючі! Натхненні тобі і гарного настрою завжди!

    ВідповістиВидалити
  31. Наталочка, успіху тобі в твоїх починаннях!:)
    Все разом дивиться просто чарівно!
    Радуй нас і далі своїми творіннями;)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Таня, Іра - дякую за компліменти і побажання! Вони мене завжди надихають :)

      Видалити
  32. Ах, как же красиво! все красиво: и фото, и исполнение,...все!!!

    ВідповістиВидалити
  33. Наташ, очень мило и романтично, чувствуется рука мастера, есть собственный узнаваемый почерк, а это не мало )))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо, девочки!!!
      Для меня важно, чтоб в работах был узнаваем мой "почерк" :)

      Видалити
  34. Як це я таку красу в новинах пропустила! Дуже гарна ідея з бонбоньєрками на свята, у тебе взагалі хист до декору!) Успіхів тобі в цій справі!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Інна! Так, декор - це те, до чого моя душа прагне :)

      Видалити
  35. Наталочко, успіхів тобі і ніяких перешкод на шляху до задуманого! В тебе справді найстильніші роботи з усіх, кого я знаю. Впевненна, що твої клієнти будуть щасливі, що матимуть такого декоратора!
    а я буду пишатись нашим віртуальним знайомством ;)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дуже дякую, Оля, за таку високу оцінку і побажання! Надіюсь твої слова справдяться а наше знайомство може стати не лише віртуальним ;)

      Видалити
  36. Наташа, это роскошно! Миниатюры хороши, до невозможности!
    И никогда бы не подумала, что это первый опыт во флористике!!! Букет прекрасен, это точно твое!

    ВідповістиВидалити
  37. Наташа, все действительно настолько нежно и воздушно! Очаровательный комплект!
    Шикарная задумка! И от души желаю удачи в новом начинании

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Лена, Маша - спасибо вам! Мне очень приятны вашы слова и пожелания!!! Ваша поддержка придает уверенности :)

      Видалити
  38. Щиро бажаю успіху в цьому проекті!!! З нетерпінням чекаю надихаючих результатів! :)

    ВідповістиВидалити
  39. Натуся, уверенна, у тебя все получится!!!

    ВідповістиВидалити
  40. Наташа, бонбоньерки получились... ну просто загляденье!!! Очень красиво и со вкусом! А букет просто шикарный!

    ВідповістиВидалити